top of page

Emma svarade på mitt Modelcall!


Jag hade ett model call, eller modell upprop för helgen som var ;)

Fotografering mot att man fick bilder som tack.

Den här gången sökte jag gravida modeller och Emma som själv är fotograf ville ställa upp nu när hon närmar sig slutet av sin graviditet. Vi fick även med oss en till jätteduktig fotograf, Iida-Maria Purolainen, som kunde hjälpa till och guida och tipsa under fotograferingen. Vi hade både tur och otur med vädret, det var inget regn som det hade varit dagarna innan, men det var väldigt blåsigt! Emma var så otroligt duktig trots att det blåste kallt och vi fick se till att hon fick på sig jacka och blev varm mellan de olika platserna som vi stannade vid. När vi skulle avsluta så fick vi en jättevacker solnedgång att ha som bakgrund på gott och ont, det är inte lätt med motljusbilder alla gånger ;) Förhoppningsvis kommer vi att göra om detta snart igen, kanske med lite vackert vinterlandskap som bakgrund och fler modeller :) Klänningarna kommer från duktiga Linda Lunda's PhotoProps Fotorekvisita och jag är så glad att jag köpte dem av henne!

 
 
Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page